Blog 16/08/2024

Intervju sa Stefanom Burgić – Customer Service Specialist

Written by Stefana Burgic

Kako je izgledao tvoj razvojni put u kompaniji, od samog pridruživanja CIIB-u od 2022. godine, do danas?

Kada sam se pridružila CIIB-u 2022. godine, započela sam kao član Sales tima za Customer Service, gde sam se brzo upoznala sa radnim procesima i kulturom kompanije. Tokom prvih meseci, fokusirala sam se na sticanje znanja o našim proizvodima i uslugama, kao i na razvijanje veština u komunikaciji sa kupcima. Kako sam se sve više upuštala u rad i usvajala nove veštine, pokazala sam zainteresovanost za dalji razvoj što je dovelo do prelaska u After Sales tim u oktobru prošle godine. S obzirom na to da do sada nismo imali člana After Sales tima u Beogradu, smatram da je ovaj prelazak značajan i za ostale u Customer Support-u, jer im sada mogu malo približiti zadatke i procese koji su specifični za After Sales.

Šta te je motivisalo da promeniš branšu i pridružiš se našoj kompaniji nakon rada kao nastavnica nemačkog jezika? Kako si se prilagodila radu u Customer Service-u?

Moja odluka da promenim branšu proizašla je iz želje za novim profesionalnim izazovima i mogućnostima za razvoj. Iako je posao nastavnice bio izuzetno ispunjavajuć, želela sam da se usmerim na dinamičnije okruženje koje nudi priliku za napredovanje i rad u međunarodnom timu. Rad u školi je zahtevao slične veštine kao i rad u Customer Service-u, a to su dobre komunikacione veštine, razumevanje i strpljenje, ali i sposobnost brzog rešavanja problema. Kupci reagiraju na povratne informacije na način sličan deci. Pozitivne informacije mogu ih ohrabriti i motivisati, dok negativne mogu izazvati revolt ili nezadovoljstvo.

U oktobru prošle godine si prešla u novi tim, After Sales, koji se pre svega bavi žalbama i reklamacijama kupaca. Koji su najčešći izazovi sa kojima se suočavaš i kako uspevaš da ih prevaziđeš?

Najčešći izazovi u After Sales timu uključuju upravljanje kompleksnim žalbama i reklamacijama, često uz vrlo visoka očekivanja kupaca. Ponekad je teško balansirati između ispunjavanja potreba kupaca i održavanja standarda kompanije i proizvođača. Trudim se da u svakom kontaktu sa kupcima pokažem stvarnu empatiju i razumevanje, kako bi se svako od njih osećao kao pojedinac, a ne samo kao broj. Smatram da je razmena znanja važan deo našeg svakodnevnog posla, pa se neretko konsultujem sa kolegama iz tima koji imaju više iskustva i zajedno pronalazimo najbolje rešenje.

Kako bi opisala svoju obuku u Švajcarskoj i kako je to iskustvo doprinelo tvom profesionalnom razvoju? Koje veštine i znanja si stekla tamo?

Obuka u Švajcarskoj bila je prelepo iskustvo koje mi je omogućilo da steknem razumevanje  celokupnog procesa kroz koji jedan artikal prolazi kada ga kupac vrati. Ovo iskustvo je bilo izuzetno korisno, s obzirom na to da se firma nalazi u Švajcarskoj, dok mi radimo u Beogradu. Razumevanje tih procesa nam je omogućilo da bolje koordiniramo i upravljamo zahtevima, čak i sa udaljenosti. Naučila sam kako da efikasnije analiziram podatke i brže pronalazim rešenja, što mi pomaže u svakodnevnom radu. Takođe, imala sam priliku da se bolje upoznam sa članovima tima, da odemo na večeru i piće, što je jednako važno kao i sama obuka.

Od prvog dana si poznata po širenju pozitivne energije u timu. 😊 Kako održavaš tu pozitivnost u izazovnim situacijama i kako motivišeš svoje kolege?

Održavanje pozitivne energije u izazovnim situacijama nije baš uvek lako. Trudim se da bez obzira na težinu problema ostanem optimistična i da na kreativan način pristupim problemu i  pružim podršku svojim kolegama. Otvorena komunikacija i timska saradnja takođe imaju veliku  ulogu u održavanju pozitivnog radnog okruženja. Verujem da pozitivnost može pomoći svima i zato često koristim humor kako bih održala pozitivnu energiju u timu.