Blog 27/10/2023

Intervju sa Vukašinom Simonovićem – CIIB Product Content Writer & Data Manager

Written by Vukašin Simonović

Kada si se zaposlio u CIIB-u, šta si očekivao od pozicije?

Moja avantura u CIIB-u započela je kada sam se prijavio za poziciju Product Data Entry Specialist-a. Pre nego što sam poslao svoj CV, istražio sam malo o firmi i saznao neke osnovne informacije o načinu rada i očekivanjima. To mi je stvorilo pozitivan utisak o kompaniji i motivisalo me da se prijavim za posao. Od prvog dana, učio sam nove stvari koje su se odnosile na jezik, tehniku, unos podataka i saradnju sa kolegama i klijentima. Moj cilj je bio da postanem ekspert u tom delu posla, da savladam različite sisteme, da upoznam potrebe i želje svakog klijenta i da im pružim najbolju uslugu.

Nakon nekog vremena, dobio sam priliku da promenim poziciju i postanem Product Content Writer. To mi je omogućilo da razvijem svoje veštine pisanja marketinških tekstova za različite klijente i da se usavršavam u pisanju SEO tekstova. Svakodnevni rad sa različitim proizvodima, kategorijama i klijentima, pomogao mi je da unapredim svoje pisanje i da bolje razumem potrebu za ovom vrstom tekstova, kao i želje čitalaca koji će možda napisani tekst pokrenuti na akciju.

Pored završene Germanistike, da li si proširivao svoja znanja u još nekim oblastima?

Moja ljubav prema jeziku i književnosti me je odvela na Filološki fakultet, gde sam stekao široko obrazovanje i znanje iz raznih oblasti. Međutim, nakon što sam diplomirao i počeo da radim u CIIB-u, shvatio sam da me privlači i svet marketinga, posebno digitalnog. Zato sam počeo da se edukujem o tome kako funkcioniše online oglašavanje, kako napisati kvalitetan i privlačan tekst za web, kako optimizovati sadržaj za Google pretraživač i kako privući i zadržati pažnju čitalaca. Sve to mi je pomoglo da unapredim svoje veštine pisanja i da spojim svoju strast prema jeziku i kreativnosti sa praktičnim znanjem iz oblasti digitalnog marketinga. Sada svakodnevno radim na tome da poboljšam svoj stil, da pratim najnovije trendove i da stvaram originalne i zanimljive tekstove za različite namene i ciljne grupe.

Posle koliko vremena si napredovao i šta je promena pozicije značila za tebe?

U proteklih godinu i pet meseci, moje iskustvo u CIIBu je bilo veoma dinamično i raznovrsno. Radio sam u nekoliko timova i za različite klijente, stičući nove veštine i znanja. Moja CIIB priča je počela na poziciji Product Data Entry Specialist-a, gde sam unosio podatke o proizvodima. Nakon toga, prešao sam na poziciju Product Content Writer-a, gde sam pisao marketinške i SEO tekstove za proizvode i usluge naših klijenata, kao i blog tekstove koji su objavljivani na CIIBovom sajtu. U tim tekstovima sam koristio kreativnost i originalnost, kao i ključne reči koje su poboljšavale vidljivost i rangiranje na internetu. Nedavno sam dobio priliku da napredujem na poziciju Data Managera, koja podrazumeva nadzor i kontrolu kvaliteta podataka koje unosimo i kreiramo. Ovo napredovanje je za mene veliko priznanje i zadovoljstvo, jer pokazuje da su moj trud i zalaganje prethodnih meseci bili primećeni i cenjeni. Osećam se motivisano i inspirisano da nastavim da radim na sebi i da bar na neki sitan način doprinesem uspehu CIIBa.

Kako izgleda jedan tvoj radni dan?

Moje jutro počinje rano, već u šest sati, kada se budim i pravim prvu kafu. To je moj ritual koji me razbuđuje i priprema za radni dan. Dok uživam u ukusu kafe, otvaram Teams i pregledam planere mojih klijenata. Tu proveravam da li ima novih zadataka koji treba da budu urađeni, da li su neki tekstovi spremni za korekciju, da li su stigli komentari ili sugestije za određene tekstove. Na osnovu toga pravim svoj raspored i prioritete za taj dan.

Nakon što završim sa proverom, prelazim na ono što najviše volim – pisanje marketinških tekstova. To je moj način da iskažem svoju kreativnost i veštinu u privlačenju pažnje potencijalnih kupaca. Pišem o različitim proizvodima, istražujem njihove karakteristike i prednosti, pronalazim relevantne podatke koji će ubediti čitaoce da odaberu baš te proizvode. Trudim se da moji tekstovi budu zanimljivi, informativni i ubedljivi, ali i optimizovani za internet pretraživače, kako bi klijentov sajt bio što bolje rangiran.

Nedavno sam postao Data Manager, što znači da imam još više odgovornosti i izazova. Sada ne samo da pišem tekstove, već i organizujem zadatke koje klijent dodeljuje, spona sam između Writera, prevodioca i Product Data Entry Specialista. Moj zadatak je da obezbedim da svi zadaci budu urađeni na vreme i u skladu sa klijentovim standardima.

Nakon što popijem još dve ili tri šolje kafe, završavam svoj rad i odlazim u potragu za novim kafićima u gradu. Gde, razume se, poručujem novu šolju kafe.

Šta ti je glavna motivacija u radu?

Moja glavna motivacija u radu je lično usavršavanje. Tu prvenstveno mislim na sticanje novih znanja i veština, kao i napredovanje u onim oblastima, koje sam u većoj ili manjoj meri savladao i naučio. Kroz trud i zalaganje svakako da dolazi i do drugih vrsta napredovanja, kako ličnih, tako i poslovnih.