Blog 29/08/2023

Intervju sa Snežanom Vagner – CIIB Customer Service Representative Mail Expert

Written by Zaklina Popovic

Znamo da imaš dugo radno iskustvo pre CiiB-a, možeš li nam reći nešto o tome koliko se tvoj posao razlikovao na drugim mestima u odnosu na ovo?


Što se mog radnog iskustva tiče, ono se kreće od rada u rasadniku, auto servisu i raznih poslova i na kraju je krenulo pre desetak godina sa radom u call centru.
Moj prvi susret sa radom u call centru je bio stresan. Čudno je to, svi mi koristimo telefon u svakodnevnom životu, ali onog trenutka kada je trebalo da primim prvi telefonski poziv u firmi, na radnom mestu, bio je ravan tremi koju čovek doživljava prilikom svog prvog javnog nastupa.
U tom call centru sam stekla bogato iskustvo koje sam mogla i dalje da primenjujem u svom radu.

Možeš li nam reći kako je posao u call centru evoluirao u poslednje 3 decenije?


Prema mom iskustvu, kada sam počinjala, bilo je manje call centara za strane klijente. Zbog ubrzanog razvoja i rasta životnog standarda i tehnologije, call centar postaje sve prisutniji u svakodnevnom zivotu.

Kao što su predviđanja da je multilevel poslovanje budućnost, moje viđenje jeste da je call centar posao koji će se i dalje razvijati i postajati sve prisutniji u raznim oblastima poslovanja.

Gde nalaziš inspiraciju za motivacione sličice koje svakog jutra šalješ u zajedničku teams grupu?


Svi mi imamo promene raspoloženja. Postoji jedna stara izreka: kad izađeš iz kuće i zatvoriš vrata, svoje kućne probleme ostavi u kući – i obrnuto, kad izađeš sa posla ostavi posao iza tih vrata.

To je lakše reći nego učiniti a u mnogim okolnostima može delovati i kao nemoguće.
Pobornik sam da sitnice čine život lepšim, pa se trudim da kolege obradujem nekom lepom sličicom.
Pošto većina radi od kuće, ne vidimo se pa ne možemo jedni drugima uputiti osmeh, onda se nadam da bar tom sličicom izmamim osmeh – jutarnji, za lepši dan.

Kakva ti je saradnja sa mlađim kolegama?


Generacijski jaz postoji u nekim životnim shvatanjima – što i jeste očekivano.
Svoje kolege doživljavam kao sebi ravne i sebe doživljavam kao njima jednaku. Imam utisak da je takav odnos obostran.

Godine koje čovek nosi su samo broj i prilika da se stekne iskustvo – životno, poslovno ili socijalno. Trudim se da svoje iskusvo podelim u trenucima kad smatram da to nekome može da pomogne.

Karijeru u CiiB si započela kao non remote ali si se nakon nekog vremena prebacila na remote rad, možeš li nam reći benefite rada od kuće?


Duži boravak u krevetu 😀

Šalim se, svakako je ušteda vremena koje bi se provelo u putovanju od kuće do posla i obrnuto, tako da više vremena ostaje da provedem sa porodicom. I mislim da je to osnovni benefit koji imam od rada od kuće.

Svakako prija kad dođem u firmu i vidim svoje kolege. Jeste da se manje radi a više priča, ali to svakako služi jačanju međuljudskih odnosa.

Poslednje, a možda i najbitnije pitanje: koliko je ostalo nedelja do nove godine?


 Alarmantno malo. Samo jos 17 nedelja do nove godine!